Post-op dag 6 och hemgång.


Ja ursäkta mitt uttryck men jag mådde inge bra. ;)


Idag kände jag mig bättre, men ja fortfarande illamående, men nu kände jag mig redo att åka hem! Jag längtade även hem till mina älskade djur. <3
Mamma kom och hämtade mig vid 12.30 och vi var på väg hem. Men då kom vi på att vi måste hämta ut mina mediciner.
Vi var redan en bit från Karolinska så vi tänkte att vi kan vel ta ut dom på Danderyds sjukhus apotek. När vi kom dit så var det stängt! Visst visste vi att det var söndag men tänkte endå att dom har vel öppet.
Men nej, det hade dom inte! Så det var bara att ta upp telefonen och ringa tillbaka till avdelningen och fråga hur vi skulle göra.
Mamma frågade om jag skulle hoppa över medicineringen ikväll och ta ut dom i morgon, med det tyckte inte läkarna så vi fick vända tillbaka till karolinska och där hade dom plockat ihop medicineringen för kvälls ransonen.
Så nu kunde vi äntligen åka hem!

Väl hemma la jag mig på min bäddsoffa, har en loft säng i vanliga fall så den kunde jag ju såklart inte sova i så det blev soffan som gällde.
Operationssåret gjorde ont och det var svårt att somna den natten. Det var väldigt skönt att jag fick medicinerna från avdelningen annars vet jag inte hur det hade gått!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0