Post-op dag 1.

18 Januari - Dag 1.

Jag stannade på uppvaket över natten och kördes sen upp till mitt rum vid 11. Mamma berättade för mig att jag hade fått byta rum för tydligen hade det blivit en liten översvämmning på golvet i mitt förra rum. Någonting på övervåningen läckte så vattnet kom från taket. xD
Så nu fick jag ligga i rum 26 istället, fortfarande enkelrum som tur var. ^^ Första dagen så låg jag bara i min säng och sov mest hela tiden, var så otroligt trött!


Tillbaka på avdelningen.


Försökte peta i mig maten som jag fick, men det tog emot väldigt mycket! Sen mådde jag så illa av medicinerna också så det blev inte mycket mat i magen, tur jag hade dropp.


Fortfarande helt groggy..


Fick besök av min syster och hennes pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0