Ont efter andra operationen

Suck varför? Jag vet inte vad det är eller kan vara men det gör ont på vänster sida. Precis nedanför skulderbladet känns det som att jag får en molande värk när jag typ böjer mig eller krummar med ryggen.
Hmm mina spekualtioner är att det kan vara nerverna som spökar som inte hittat tillbaka till varandra än. Men har som sagt ingen aning.
Tror heller inte att det finns nåt att göra åt det, men fundersam blir jag endå då jag inte har känt denna smärta förut i vänstra sidan men har en molande smärta i höger sida också, men den sitter längre ner, så detta är alltså något som uppstått efter min operation, kan ju hoppas att det försvinner av sig själv. :/
Så typiskt att man aldrig får bli smärtfri.. :(

Kommentarer
Postat av: mickan

Hoppas verkligen du slipper den smärtan och börjar må bättre! Undrar om du nu fått tillbaka rörligheten du hade innan, när skruvarna är borta? Eller är ryggen stel på samma sätt ändå?

Kram Mikaela

2012-03-09 @ 00:14:27
URL: http://www.snettochskruvat/blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0