Jahapp, Huddinge i morgon.

Idag fick jag kallelsen till Huddinge inför angiografin som ska utföras på måndag. När jag läser lappen så står det att jag ska åka till Huddinge redan i morgon för att ta blodprover och så inför måndagen. Här var det inte lång framförhållning minnsan. :/
Fick licksom kallelsen idag och ska infinna mig där i morgon! Jao ibland tycker jag att dom är lite väl en lovligt dumma, lite framförhållning tack!
Så ja nu är det bara att pallra sig dit i morgon OCH på måndag! Det tar typ en och en halv timme att åka in dit, så det är inget man gör bara i en handvändning. -.-'
Som tur är ska pappa skjutsa mig dit så jag behöver inte tänka på bussar och sånt där. Sen tycker jag att dom har gett mig väldigt dålig information, dom har inte skrivit någonting på kallelsen t.ex hur en angiografi går till osv.
Dom har även skrivit att jag kan ringa ett telefon nummer om jag har frågor om det. Problemet är då att telefontiden gäller bara från måndag till torsdag! Väldigt klyftigt av dom.. vem ska jag då ringa för att få svar på mina frågor? -.-'
Ah jag får helt enkelt se om jag kan fråga någon i morgon på vårdavdelningen hur saker och ting kommer att gå till på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0