Chockbesked igen!



Alltså fy!! Jag blir bara mer och mer förbannad på Karolinska sjukhuset!! :mad:
Nu har dom gjort en tabbe IGEN!
Jag ringde igår till operationsplaneringen för att jag inte har hört något från dom sen den 8 december när vi var där sist, och fick då bara lyssna på en telefonsvarare och ange mitt nummer och personnummer så skulle dom ringa upp mig idag kl 15.

Nu kl 15 så ringer en dam från operationsplaneringen.

Vårt samtal:

- Camilla
- Hej Camilla, jag ringer från Karolinska ortopedavdelningen.
- Ja, hej!
- Jag förstår att du vill prata om din operation.
- Ja precis.
- Jo, jag har fått lite information om den - du ska opereras på Tisdag.
- Va?!!
- Visste du inte om det?
- Nej! Jag har inte hört någonting från er!
- Oj då! Men du ska ha fått både en kallelse och ett samtal från oss.
- Jag har inte fått någonting och heller inte hört någonting!
- Nähe, men oj då, det var ju olyckligt. Tyvärr är det inte jag som har ansvaret för det här, så jag visste inget om det.
- Ok.
- Men är det ok att du opereras på Tisdag?
- Öh, ja det går vel hoppas jag.
- Va bra, då säger vi så, och hör av dig om du inte får din kallelse.
- Ok, hej då!
- Hej då!

Iprincip så gick samtalet till. Helt sjukt vad dom gör bort sig hela tiden! Så nu bara helt plötsligt en vecka i förväg fick jag reda på att jag ska opereras! :O
Jaha ska man säga andra gången gillt och hoppas på att den blir av denna gång så man inte blir hemskickad igen. :s

Nä fy vad sur jag är på dom nu asså! Det får inte gå till så här!!

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Sv: Vi lägger gärna till dig i vår länklista, men tyvärr får vi nästan dagligen förfrågningar från andra som vill göra länkbyte och vi känner att det skulle bli alldeles för mycket, så därför har vi bestämt att vi endast länkar andra i vår länklista. Vi hoppas att du förstår! :(

Men självklart lägger vi genast till dig i vår länklista och där lovar vi att din blogg kommer att synas. Många med skolios kollar igenom listan för att hitta nya bloggar :)

Många kramar!

2012-01-10 @ 19:11:34
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0