Kallelse till återbesök


Nu har jag fått en kallelse till åtebesök, men det blev inte till läkaren som jag hade hoppats på utan den kallelsen var för en röntgen.
På avdelningen sa dom att dom skulle försöka att sätta läkarbesöket och och röntgenundersökningen på samma dag eftersom vi har så långt att åka.
Men nej, antingen fungerade inte det att få två tider på samma dag eller så har dom gjort bort sig på något vis igen. Jag orkar faktiskt inte spekulera i det.
Så ja, nu ska man göra en datortomografi av stora kroppspulsådern, 3 februari på Huddinge sjukhus. Får hoppas att dom låter mig få komma på läkarbesöket också sen som dom har sagt att jag ska gå på.

Men ja, hoppas kan man ju att allt ser bra ut nu, så att jag kan få mitt liv tillbaka och förhoppningsvis börja leva någorlunda normalt.
Ryggen kommer alltid att påminna mig vad jag har gått igenom men jag är även stolt att jag har gjort det. Då har man ju endå fått vara med om någon lite mer ovanlig sak i sitt liv.
Här om dagen så hämtade jag min gamla korsett ifrån min mammas källare, ville se hur den såg ut efter alla år. Den har legat där nere rätt så många år nu. :P
Tänkte jag skulle fota den och visa er den också, men än så länge har jag inte haft ork till det. Men tro mig, den kommer också så småning om.

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Oj har helt missat att du opererats nu! hoppas allt gick bra!

Kram

2012-01-28 @ 17:30:12
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Sv: usch vad läskigt! Vilken tur att allt blev bra iallafall! hur länge stannade du på sjukhuset? :)

2012-01-28 @ 18:24:07
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Sv: ja nu ska det nog vara färdigt ska du se:)

Okej! :)

2012-01-28 @ 20:59:53
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: salli (L)

snygg blogg, följas via bloglovin?



kram

2012-01-30 @ 13:45:54
URL: http://sallihansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0