Snart bär det av till sjukhuset

God morgon!
Idag fick man visst vakna tidigare än planerat då pappa hade sagt fel tid till mamma i telefonen och hon i sin tur sa den felaktiga tiden till mig, nämligen 04.30! När det i själva verket skulle vara 05.30 så ne inte kul! Fast vet iuf inte om det gjorde så mycket då jag endå hade problem att sova.
Så nu sitter jag här vid datorn och bloggar istället medans jag väntar på pappa skjutsen. Nervositeten hopar sig ju närmare tiden går, men jag ska försöka att vara lugn ha ha. ;)

Det är så typiskt när man väntar på något så känns det som att tiden går i ultrarapid! Jobbigt! -.-'
Men tillslut kommer tiden att trilla iväg och dom sista minuterna som man väntar på bara flyger iväg istället och saker och ting får en annan vändning.
Jag tycker att det både ska bli spännande men samtidigt känns det lite läskigt och obehagligt. Jag hoppas att dom kommer prata mycket med mig och fråga hur det känns osv. Man kan ju alltid hoppas på det iaf.
Nu sitter jag bara här och väntar på pappa sen åker vi till sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0