Känner mig som en 80-90 år gammal kärring!

Mina höfter gör ont, antar att det är som doktorn och min kurator sa. Att det är en kedjerekation till att jag inte går normalt, utan haltar på min fot.
Dagarna går fortfarande långsamt tycker jag, men nu är det iaf inte långt kvar till det första operationsbeskedet.
Så ja får se vad hon säger..
Är så orolig över foten, jag vill operera den men endå inte. Samma sak med ryggen.
Och en tanke som jag har funderat på länge är om jag nu får beslut från båda sjukhusen att jag ska operera både fot och rygg, vilket kommer då att ske först isåfall? :/ Blir jag alltså nedsövd två gånger? Och dessutom på två olika sjukhus. Hmm frågorna är måna och nervositeten är stor, men kan inte göra så mycket annat än att bara VÄNTA... Åh jag vill veta nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0