Dagarna går i slowmotion, licksom mitt liv..

Dagarna går verkligen sakta nu i väntan på alla besked som jag väntar på. Ovissheten är värst!
Blir det rygg operation och fot operation eller bara det ena av dom? Eller blir det ingen operation överhuvudtaget?
Jag är orolig för varje dag som går, jag har svårt att sova på nätterna och jag mår dåligt psykiskt.
Det tär verkligen på en att bara gå och vänta på att dagrarna ska trilla undan. :(

Jag vill knappt gå upp på mornarna för det känns så långt tills det blir kväll igen. Jag vill bara sova bort hela dagen för att det ska gå fortare.
Men det kan man såklart inte göra, men tanken har kännts väldigt frestande.
Jag var till min husläkare Christina igår för att uppdatera mig lite vad hon verkligen sa till mig i telefonen om min fot.
Ja, då fick jag det bekräftat, hon skrev ut en kopia till mig på röntgen svaret. Jag har en spiral fraktur i foten med en omlottfelställning som dessutom inte har läkt någonting sen 30 augusti. :O
Hur ska den kunna läka själv då? Läkaren på Karolinska sa att benen i foten skulle läka själv och därför fick jag inget gips eller så. Väldigt konstigt tycker jag om dom nu visste om att det kunde sluta såhär. :/
Nu kanske jag måste operera foten istället bara för det. Kunde dom inte ha gipsat från början?
Aja gjort är gjort och får se vart det slutar. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0