Dagen D, utan D

Idag skulle jag ha rullats upp till operationen. Känns konstigt att tänka det. Var ju licksom på sjukhuset igår för inskrivning av operationen och allting och helt plötsligt tar det bara tvärstopp när vi skulle prata med narkosläkaren.
Visst är jag faktiskt glad att han valde att göra så, han tänkte på min säkerhet vilket jag såklart är väldigt glad för.
Men tanken slår ju en endå att man skulle legat på operationsbordet idag.
Jag hoppas att nästa datum inte dröjer allt för länge, det känns bara plågsamt varje dag att behöva vänta på det.
Men denna gång är jag rätt säker på iaf att dom inte kommer att ställa in operationen. Skulle dom göra det pga samma händelse som igår lär dom skämmas ännu mer.
Narkosläkaren berättade för mig att skulle det komma in något akutfall under natten som behöver den salen så kommer dom att operera denne och bara flytta fram min operation in på dagen istället. Så den borde inte ställas in igen sa han, iaf inte på dom grunderna.


Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Sv: nejmen gud vad läskigt det låter:O önskar dig all lycka till!



Jag vill också tacka för din långa kommentar, jag ska försöka prata med mamma och få med henne:)



Kram!

2011-12-08 @ 21:45:16
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: linda

hej :) kolla gärna in min blogg där jag skriver om min vardag med skolios och korsett :)



2011-12-10 @ 09:24:52
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0