Post-op dag 5.

Jao, mitt illamående ville inte bli bättre det fortsatte hela tiden trots att jag fick medel mot det. Ibland hjälpte det men oftast inte.
Nu planerade vi att jag skulle få åka hem då jag var så pass bra och mina paramterar såg bra ut. Jag ville hem, men samtidigt inte. Vi skulle bestämma under dagen hur jag skulle göra.
Tillslut så bestämde vi att vi väntar en dag till, vilket nog kändes bra då jag fick då en dag extra att känna mig bättre.
Mamma, pappa, min bror och min pappas nya fru kom och hälsade på mig den här kvällen. Det var trevligt. Vi gick in till dagrummet och satte oss och tittade på tv med en gammal tant som satt där.
Men tillslut var vi tvugna att gå tillbaka till mitt rum då jag behövde lägga mig ner. Det snurrade mycket i huvudet och mitt illamående blev värre.
Så det var bara att lägga sig i sängen igen och få en tablett mot illamånde.. Sen åkte dom hem och jag somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0