Kallelsen kom i sista sekund


Äntligen kom pappret i brevlådan, vilket strul det har varit med allt! Sista dagen innan helgen och på måndag hade det varit för sent och det står ju på pappret att man ska ta med det till avdelningen, så det var bra att det kom nu även om det blev på sista dagen.
Hatar att posten är så sen hos mig. Kommer typ vid 16 och hos mamma kommer den vid 12-13. Aja nu kan jag andas ut igen iaf och ladda inför måndag.
Stör mig på att dom har skrivit att datumet är preliminärt, när dom själv har sagt till mig i telefonen att operationen ska bli av. :s
Men visst det kan såklart alltid hända något akutfall eller så som måste gå före. Men hoppas iaf nu på det bästa att operationen blir genomförd. Känns läskigt, men ska endå bli skönt att få den avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0