Telefonen ringer!

Jag blir super nervös och svarar. I andra änden visar det sig vara operationsplanerings sköterskan på KS!
Hjärtat hoppar i princip upp i halsgropen, var så nervös att hon skulle säga att operationen blir framflyttad. Tankarna lättade dock på trycket då hon började med att säga - istället för att komma hit kl. 16.00 som det står på ditt papper så vill vi att du kommer in 13.30 istället.
Då ska jag få träffa narkosläkaren och läkarna på sjukhuset. Så ja än så länge ser det ut som att operationen blir av och jag hoppas verkligen att den blir det nu så jag inte måste vänta ännu längre.
Hoppar en halvmeter varje gång telefonen ringer för jag är så nervös att dom ringer och säger att dom måste flytta fram operationen.
Men, men jag håller nu alla tummar som går att det nu blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0